Koalice ODS – ANO přes naše opakované žádosti nezajistila ani po dvou letech ve vedení MČ zpracování analýzy k řešení dopravy u nádraží. Dali jsme tedy dohromady alespoň data z realizovaných měření a metodologicky validních studií. Co data říkají: Praha – Klánovice je z pohledu počtu cestujících srovnatelná s žel. st. Praha -Holešovice. Naprostá většina z téměř 6000 cestujících přijede busy MHD či přijde pěšky, tedy pro svou dopravu k nádraží osobní automobil nevyužívá.
V okolí nádraží ve všední den parkuje způsobem „P+R” cca 280 osobních vozů, z nichž přibližně 50 % je ze středních Čech, 25 % z Újezda, 15 % z Klánovic. Realita Klánovic ukázala, že pokud je zajištěno dobré spojení MHD, lidé raději volí jistotu autobusu před nejistým parkováním. O výsledcích naší analýzy jsme informovali újezdské zastupitele a samozřejmě pana primátora a jeho náměstky. Dostupná data nás nepřesvědčila o potřebě změny územního plánu prosazované koalicí ODS – ANO s cílem umožnit vykácet stovky až tisíce stromů a realizovat parkovací plochu či dům za desítky až stovky milionů korun, což by přineslo navýšení parkovacích míst odpovídající kapacitě několika autobusů.
Z videokonference, kterou k problematice svolal pan primátor Hřib (Piráti), mj. vyplynulo, že zásadním krokem ke zlepšení je v současné době rekonstrukce příjezdové komunikace k nádraží, která by bez kácení umožnila získat několik desítek legálních parkovacích míst na újezdské straně i posílit MHD.
The following companies produce products in thisin this particular scale. Katina Harvey Parlin
Great article! We are linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing. Mandie Caryl Vinna